Oriol Amat: ‘Sovint el mercat no està preparat per a tanta innovació ‘

Actualitat

22/02/06 (Redacció ÒC) La revista Escola Catalana revisa, en el número del mes de febrer, les perspectives del català i del món educatiu davant la proliferació de les noves tecnologies de la informació i la comunicació. En el monogràfic d`aquest mes, Escola Catalana analitza com la modificació de l`escriptura dels estudiants en l`era digital o com l`aparició del domini .cat suposa un impuls a la llengua i cultura catalanes. D`altra banda, la revista publica una entrevista al president de la Federació d`Associacions per la Llengua Diego Gómez, en la qual s`analitza la situació de l`escola valenciana. El davantal de la revista tracta sobre la polèmica generada per la sentència del TSJC que recentment ha obligat una escola de Badalona a fer classes individuals de castellà a un alumne de primària.

22/02/06 (Redacció ÒC)
En la tercera sessió del cicle Economia per a no economistes, el catedràtic d’economia de la UPF i coordinador del curs, Oriol Amat, va realitzar un esbós del mapa empresarial català. El professor va destacar, entre d’altres aspectes, que la innovació empresarial és una de les variables més interessants i importants i que ‘sovint el mercat no està preparat per a aquest augment de productes’. En aquest sentit va afirmar que ‘al supermercat hi pots trobar un milió de productes diferents quan està demostrat que amb cent cinquanta n’hi ha més que suficient’.