La campanya “Ara és l’hora” impacta amb força
La campanya “Ara és l’hora” impacta amb força
La campanya “Ara és l’hora” ha obtingut un gran ressò comunicatiu en les seves primeres 24 hores.
Després de la presentació d’ahir, “Ara és l’hora” ha superat ja els 10.000 seguidors a Twitter (@araeslhora) i Facebook (www.facebook.com/araeslhora.
La campanya unitària per la consulta del 9 de novembre, que va ser presentada ahir per Carme Forcadell, presidenta de l’ANC, i Muriel Casals, presidenta d’Òmnium Cultural, té en la Via Catalana una de les accions clau. En aquest sentit, la mobilització de l’11 de setembre comptava a les 12h del migdia amb més de 10.000 inscrits. Les inscripcions continuen obertes.
D’altra banda, “Ara és l’hora” s’ha marcat altres objectius a part de fer de l’11 de setembre la mobilització més multitudinària de la història del país. Així, la campanya pretén mobilitzar més de 100.000 voluntaris, recollir donatius per finançar grans accions de comunicació política i treballar per fer arribar el missatge directament a tots els votants amb la tecnologia més innovadora. En tots aquests àmbits la campanya ha començat a rebre suports i desenes de persones s’han posat en contacte amb l’equip “Ara és l’hora” per oferir-se pels actes i les activitats de les properes setmanes.