‘I am a catalan. La veu d’un poble’, una campanya per escollir 100 cançons que expliquin Catalunya al món
Se’n farà una edició digital multimèdia que s’enviarà als 1.000 músics més populars del món
La revista musical Enderrock llança la campanya “I am a Catalan – La veu d’un poble” per escollir les 100 cançons per explicar Catalunya al món.
Després d’una votació popular per fer una selecció inicial de 20 cançons que van de la música clàssica al pop, el resultat final s’introduirà en un número especial editat per la revista, en paper i format multimèdia, el 20 de desembre. Tindrà un tiratge excepcional de 15.000 exemplars i un número de contingut monogràfic que es distribuirà també amb el diari El Punt Avui.
A més, se’n farà una edició digital multimèdia que s’enviarà als 1.000 músics més populars del món i a més de 5.000 dels agents més influents de la música actual (programadors de festivals, mitjans de comunicació, gestors culturals…), per tal de difondre i donar a conèixer la nostra història musical arreu del món.
I am a Catalan – La veu d’un poble és una iniciativa editorial de Grup Enderrock per impulsar un projecte col·laboratiu que inclou el El Punt Avui, Òmnium Cultural, Nació Digital, la marca de roba Catalunya 1714 i el Tricentenari 1714-2014. Ho va dir un català universal, Pau Casals, davant l’auditori de les Nacions Unides: “I am a Catalan”, i ara volem recordar la seva herència perquè el món conegui la veu del nostre poble a través de les nostres cançons.
Més informació aquí.