ARA ÉS L’HORA entra en campanya per guanyar el 27S

Actualitat

ARA ÉS L’HORA entra en campanya per guanyar el 27S

ARA ÉS L’HORA entra en campanya per guanyar les eleccions plebiscitàries del 27 de setembre. Òmnium Cultural i l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) han presentat aquest migdia en roda de premsa les principals accions que es duran a terme en els 100 dies que falten pels comicis plebiscitaris: el Vot a Vot, una macroconversa amb la que es parlarà amb més d’un milió de persones; el 10+; la Campanya d’estiu amb el que es dotarà de contingut la República catalana i omplir la Meridiana el proper Onze de Setembre. Podeu veure’n un vídeo de resum.

 
El president de l’ANC, Jordi Sànchez, ha afirmat que “l’èxit del 27S depèn només de cadascun de nosaltres” perquè “en democràcia el que és imbatible és la voluntat de la gent”. Sànchez ha afirmat que “la mobilització ha estat la clau que ens ha portat fins on som, i serà la clau per arribar a conquerir el 27S”.Sànchez ha afirmat que “és l’hora que tantes vegades havíem desitjat, i no ho desaprofitarem: l’11 de setembre omplirem la Meridiana i el 27S omplirem les urnes”. “Serà un èxit aclaparador”, ha conclòs.
 
Per la seva banda, Muriel Casals, presidenta d’Òmnium Cultural, ha explicat que “parlarem i escoltarem a tots els ciutadans que encara no comparteixen la il·lusió de construir una Catalunya independent”. “Estem convençuts que guanyarem, treballem per guanyar”, ha firmat Casals, que ha afegit que explicarem “que necessitem un nou estat, l’eina més important” per garantir el benestar de les persones.  Casals també ha destacat la importància del Catalan Weekend que es durà a terme durant la Diada.
 
Raül Romeva, responsable de campanya d’Òmnium, ha destacat que queden “100 dies fins el 27S i hem de fer moltes coses”. Romeva ha explicat dues iniciatives, el Vot a Vot i el 10+, amb el que es pretén arribar al màxim de gent possible per conèixer els seus dubtes i poder-los respondre amb arguments.“Connectarem via telefònica amb més d’1.000.000 de persones per conèixer la seva opinió del moment que estem vivint. Aquesta macroconversa és la campanya més innovadora que s’ha fet en aquest sentit”. En podeu veure aquesta entrevista. Sobre el projecte 10+ , Romeva ha explicat que “està inspirat en el cas escocès, en una campanya de complicitats i de proximitat”.
 
Josep Sabaté, per la seva banda, ha explicat que “farem la campanya d’estiu mes potent de la nostra història, perquè a més d’impulsar l’èxit de l’11S també serà la precampanya del 27S”. Sabaté ha afegit que “organitzarem deu grans actes nacionals en les deu setmanes prèvies de l‘11S, a partir de deu eixos amb els que volem omplir de contingut la República Catalana”. El primer serà a Tortosa el 5 de juliol i es basarà en l’equilibri territorial. El coordinador de mobilització social de l’ANC ha explicat que es farà una campanya a peu de carrer, per explicar, escoltar i mobilitzar. Sobre la Diada, Sabaté ha explicat que “l’11S omplirem la Meridiana en 135 trams, serà una gran onada de mobilització cap a la independència”.

Reptes personals, un repte de país
El Vídeo de sortida de la campanya #OnTotComença27S el protagonitzen cinc persones anònimes que s’ho juguen tot en un àmbit concret. L’espot mostra les seves experiències (els nervis, la preparació, la il·lusió, la força i l’empenta per aconseguir els objectius) i l’èxit final de tots els protagonistes. El vídeo conclou amb un paral·lelisme entre aquests reptes individuals i el gran repte col·lectiu del 27S, on ens juguem el futur. La campanya Ara és l’hora fa mesos que també prepara els seus projectes i afronta amb optimisme el repte, convidant a la mobilització dels catalans i catalanes per assegurar guanyar el 27S a les urnes.

Més informació a ARA ÉS L’HORA