ARA ÉS L’HORA arribarà arreu per saber com ha de ser el país nou

La campanya començarà el 4 d’octubre, però si se suspèn la convocatòria de la consulta arrencarà aquell mateix dia
Actualment n’hi ha 22.000, fet pel qual ARA ÉS L‘HORA ha intensificat la crida per tal d’incrementar el ritme d’inscripcions.
Ser voluntari i assegurar l’èxit del 9N consisteix en dedicar dues hores per dur a terme en parelles una enquesta de tres minuts sobre el nou país; de manera absolutament festiva i cívica. Malgrat està previst que la campanya comenci el 4 d’octubre, duent a terme el porta a porta a més d’un centenar de municipis; el proper dimecres 1 d’octubre es farà una prova pilot a Martorell, a les 18:30 hores.
Tot i això, si se suspèn la consulta, ARA ÉS L’HORA està preparat per iniciar la campanya la mateixa tarda. En cas que això passi, es convocarà a tothom davant dels ajuntaments del país a les 19:00 hores per iniciar l’arrencada de la campanya.
Per tal d’establir les necessitats de cada municipi, ARA ÉS L’HORA ha fet públic una web amb un mapa en què apareixen els voluntaris que té actualment cada municipi i els que li falten per tal de poder dur a terme la gigaenquesta amb èxit. A la pàgina també s’hi afegiran les dates en què s’anirà a escoltar cada ciutat a mesura que es confirmin.