Passeig d’Aniversari, Vallverdú l’Home: Pren la Paraula

Actualitat

La biblioteca pública de Tarragona acollirà el dimarts 21 de maig un acte d’homenatge a Josep Vallverdú i la seva obra.

Com a acte de cloenda a Tarragona de “Josep Vallverdú, Passeig d’Aniversari" ens agradaria poder-ne posar punt i final el proper dia 21 de maig, dimarts, a les set de la tarda, amb la col·laboració dels escriptors i de les escriptores de les comarques de Tarragona, amb l’objectiu de poder acompanyar el senyor Josep Vallverdú amb la lectura de textos seleccionats de la seva l’obra.

Aquestes lectures obeeixen a una selecció feta per l’autor concretament dels seus llibres més personals on explica el seu punt de vista sobre literatura, política i societat, i també sobre la transformació de la cultura catalana des de l’inici de la seva recuperació.

Josep Vallverdú, Passeig d’Aniversari és una iniciativa de l’Institut d’Estudis Ilerdencs desenvolupada arreu dels Països Catalans amb motiu dels seus 90 anys. A Tarragona s’ha comptat amb les complicitats d’Òmnium Cultural, la Biblioteca Pública de Tarragona, l’APELLC (Associació d’Escriptors i Professionals del Camp de Tarragona), l’ESCAT (Escriptors del Camp de Tarragona) i l’Escola de Lletres.

És per aquestes raons que des dels organitzadors ens agradaria que participéssiu en aquest acte.