Conferència de Muriel Casals a Premià de Mar
Aquest dimecres 19 d’octubre, de nou a deu del vespre, el Museu d’Història de Catalunya organitza una ‘Nit d’inauguració’ de l’exposició ‘Cartells d’un país’.
La Secció Local de Premià d’Òmnium Cultural arriba al segon aniversari de la seva posada en funcionament a Premià de Dalt i Premià de Mar. Aquesta secció jove celebra els dos anys d’activitat amb una conferència de la presidenta d’Omnium Cultural, Muriel Casals. L’acte tindrà lloc a la Biblioteca Martí Rosselló de Premià de Mar (ctra. Vilassar de Dalt, 100) a les vuit del vespre d’aquest divendres 21 d’octubre de 2011.
La conferència, que porta per títol “Societat civil i futur nacional”, suposa una bona ocasió per als socis del Maresme de compartir amb la presidenta les reflexions amb motiu dels 50 anys de l’entitat, conèixer les línies de treball que s’ha fixat Omnium, i debatre la responsabilitat de la societat civil en les decisions de futur per al nostre país.
L’acte és obert a tothom, i per facilitar l’arribada es disposa d’aparcament gratuït al Garden Batlle, situat frontalment a la Biblioteca i a la mateixa carretera.