Crònica Trobada amb la Xarxa de Dones Cosidores a Horta

Actualitat

Aquest passat mes de novembre, part de la comissió de cohesió social i la persona tècnica del projecte LLiures a Òmnium Cultural, vam poder conèixer la feina de la Xarxa de Dones Cosidores de Barcelona, situada al Carrer Canigó, 137 al barri d’Horta, iniciativa escollida pel projecte LLiures.

La Carme de la Xarxa de Dones Cosidores de Barcelona ens va explicar el projecte, un projecte socioeconòmic amb perspectiva de gènere que engloba, ara mateix, set grups de costura. La finalitat de la xarxa és promoure l’autogestió i l’autoocupació de dones de diversa tipologia de la ciutat i de rodalies en l’àmbit de la costura.

De la trobada van sorgir idees i propostes d’activitats per fer conjuntament al barri. Des d’Òmnium Horta-Guinardó, donarem suport i difusió al projecte i a les seves campanyes i promourem activitats regulars i conjuntes amb la Xarxa de Dones Cosidores de Barcelona.

Esperem comunicar-vos ben aviat noves activitats. 

Comissió de Cohesió Social d’Òmnium Horta-Guinardó.