El cas del grup Bonpreu analitzat a Economia per a no economistes
,,,
01/03/06 (Redacció ÒC)
Joan Font, director del grup Bonpreu va explicar en la penúltima sessió del cicle quins són els trets particulars del grup, caracteritzat pel seu compromís amb l’etiquetatge en català. Bon Preu és una empresa que actualment té 100 establiments arreu de Catalunya i més de 2.000 treballadors. Font va destacar en la presentació que la prioritat del grup és ‘l’atenció de proximitat’ que, ‘implica, també, l’ús normalitzat del català.’
Joan Font, director del grup Bonpreu va explicar en la penúltima sessió del cicle quins són els trets particulars del grup, caracteritzat pel seu compromís amb l’etiquetatge en català. Bon Preu és una empresa que actualment té 100 establiments arreu de Catalunya i més de 2.000 treballadors. Font va destacar en la presentació que la prioritat del grup és ‘l’atenció de proximitat’ que, ‘implica, també, l’ús normalitzat del català.’